Sign in

messageOnload


Mencari Redha Ilahi_Pages

Ahlan wasahlan

Ahlan wasahlan
selamat melawat blog ana yang lahir semula ini..
moga input yg akan datang akan memberi manfaat kepada
semua..

"
jangan lupa tinggalkan komen anda untuk penambah baikan"

"kalau tak boleh buat semua jangan tinggal semua"

25 May 2010

HaRi yG bErsejarah..buat akak yG tersayang dAn juga diri





Salam buat semua ,,..
malam ni nak kongsi nak sharing2 d blog ni..[25/5/2010]
pada tarikh 25 mei 2010 merupakan hari yg bersejarah buat seorang insan yg bernama Faizah binti ismail..[kakak saya ler tu..]..
iaitu majlis Majlis Konvokesyen ke 72 UiTM[Ijazah sarjana Muda]
disebabkan dier akak saya ..jd bersejarah kah jugak wat saya..naper plak?
aper kaitannya..?

-dah dier akak saya..
-sebab ni lah kali pertama saya berada @ menghadiri majlis konvokesyen universiti mahupun kolej..

nak wat camner ..habis spm masuk matrik,,maner der majlis konvo..abih matrx sambung
ijazah..tunggu 2 tahun lagi ler untuk kali yg ke-2[insyaAllah].,
time tu majlis konvo saya la plak..
hari ni banyak pengalaman dapat ditimba..[cam timba air dalam telaga tuh..]
ayah pun datang menumpang d rumah sewa d wm.
[wm aper tu? carilah sendiri ..berfikir..kat area KL..jadilah rakyat@insan yg guna fikiran ..]
lepas keluar dari dewan lepas dah abis majlis ..saya g toilet..pastu ..ayah plak..ntah g mana mencari k.jijah.[anaknya yg dah terima ijazah secr rasminya]..
balik dr toilet ..saya blur2..

ramainya manusia..mana nak cari akak yg manisku ni..?
dah ..mlas la nk meletihkan diri ..g jer lah kat area tunggu bas..tel dier pon tak dapt..last2..dier yg telipon bg tau kat maner..
dong deng-dong deng biasalah habis konvo ambik gambar la..itu biasa tengok orang yg dah konvo mesti banyak gambr..
dong deng-dong deng lagi .habis ambik gambar balik ler..dh letih dr pagi..
lepas tu..time balik rumah on d way..singgah kat sate kajang..
makn2..
dah .nak tidor la jugak..
[ayat cam budak sekolah..memang budak sekolah pon..sekolah dengan dunia dan isinya]

No comments:

Post a Comment

QUDWAHHASANAH LAGU

>>Mutiara Kata<<

Ibu dari segala UBAT adalah SEDIKIT MAKAN,

Ibu dari segala ADAB adalah SEDIKIT BERBICARA,

Ibu dari segala IBADAT adalah TAKUT BERBUAT DOSA,

Ibu dari segala CITA-CITA adalah SABAR.